مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در بازار لاله زار

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بله، خشک کن تونلی مایکروویو ما ایمن است.، این چیزی است. که ما باید از همان ابتدای طراحی به آن توجه کنیم. ایمن بودن یا نبودن مایکروویو به نحوه است.فاده ما بستگی دارد. مهندسان ما مایکروویو را از ساختار دستگاه، از اتصال جعبه، در، سیستم اگزوز و رطوبت، سیستم عامل گرفته تا سرکوبگر جلو / سرکوبگر عقب و غیره در نظر گرفته اند. اطمینان حاصل کنید که هر موقعیتی نزدیک به دستگاه ایمن است.(استاندارد بین المللی نشت مایکروویو کمتر یا برابر با mW/cm است.)، است.اندارد ما به طور کامل الزامات را برآورده می کند و هر دستگاهی که کارخانه را ترک می کند تحت بازرسی دقیق ما قرار گرفته است..

سیستم شامل یک فرستنده و گیرنده است.. فرستنده امواج ماکروویو تولید می کند که موجب ایجاد یک زون نامرئی و حساس بیضوی شکل می گردد. گیرنده سیستم بطور دائم درحال چک کردن این امواج بوده و هنگامی که تغییری در سیگنال گرفته شده در زون حفاظتی پیدا کند شروع به آنالیز کردن آن نموده و درصورتیکه مشخصات سیگنال حاکی از تعارض باشد سیستم آلارم می دهد. این سیستم برای حجم بدن بیشتر از کیلوگرم طراحی شده است. و برای پرندگان و حیوانات کوچک آلارم کاذب نمی دهد و هرگونه راه رفتن، دویدن و یا خزیدن در محیط حفاظت شده را تشخیص می دهد.  حداکثر زون حفاظتی برای سیستم مایکروویو، متر و به عرض . متر و ارتفاع . متر می باشد. پردازشگر مرکزی و نرم افزار سیستم قابلیت اتصال به دیگر سیستم های امنیتی از قبیل CCTV را دارا بوده و در نوع پیشرفته تر ، مدیریت کلیه تجهیزات و سیستم های امنیتی دیگر را نیز برعهده دارد.

این شرکت مبتکر ماکروفرهای خانگی بوده و اولین مدل از ماکروفرهای خانگی خود با نام Radar Range را در دهه به دنیا معرفی کرد. پس از آن در دهه اولین فر پخت پرسرعت (Highspeed oven) که ترکیبی از ماکروفر و فر کانوکشن بود، با نام Jet wave و در سال مدل MXP، اولین فر پخت فوق سریع که ترکیب پخت به روش های ماکروویو، کانوکشن و اشعه مادون قرمز است. را به صنعت پخت حرفه‌ای معرفی کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر