فروش تجهیزات مایکروویو در بومهن

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


مایکروویو خشک کن صنعتی مانند زمانی که غذا را در اجاق مایکروویو خانگی گرم می کنیم کار می کند. مایکروویوها همزمان با خاموش شدن دستگاه خشک کن یا اجاق مایکروویو متوقف میشوند. روش خشک کردن بر اساس نفوذ امواج مایکروویو به محصولات مرطوب است. که در آن امواج مایکروویو به گرما تبدیل می شوند. رطوبت به بخار تبدیل می شود و از لوله رطوبت گیر منتقل می شود.

DMR یک است.اندارد رادیویی دیجیتال برای کاربران شبکه های رادیویی حرفه ای PMR ( professional mobile Radio) می باشد که توسط موسسه است.اندارد مخابراتی اروپا ETSI (European Telecommunication standard Institute ) توسعه یافته و ارائه شده است. . این است.اندارد به صورت خاص شبکه های PMR آنالوگ موجود را هدف قرار داده تا بتواند مزایای سیستم های دیجیتال شامل کیفیت بالای مکالمات ، انتقال داده ها ، سرویس های تکمیلی ، بهره برداری بهینه از باند فرکانسی به همراه حفظ قابلیت پوشش شبکه های آنالوگ را با یک روش ساده و کم هزینه به کاربران ارائه نماید.

یکی دیگر از انواع لینک مایکروویو که با اتصال های متفاوت قدرت انتقال اطلاعات زیادی را دارد. علاوه بر این حجم دو برابری در یک کانال از طریق فناوری XPIC انجام می شود و محصولی با توانایی متفاوت با عملکرد بالا برای رفع نیاز مشتریان ارائه می دهد.



( فروش ) های دیگر