مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در بومهن

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


روش يك طرفه روشي براي ارتباطات نقطه به نقطه بدون است.فاده از دستگاه تكرار كننده است.. در اين روش برا ي ارسال و دريافت پيام‌هاي بين دو واحد سيار از بسامد مشابهي است.فاده مي‌شوده بدين معني كه، ارسال و دريافت هر دو روي يك بسامد مشخص انجام مي‌گيرد، همچون ارتباط بين دو واحد سيار خودرويي و يا دوراديوي متحرك دستي با يكديگر.

سیستم شامل یک فرستنده و گیرنده است.. فرستنده امواج ماکروویو تولید می کند که موجب ایجاد یک زون نامرئی و حساس بیضوی شکل می گردد. گیرنده سیستم بطور دائم درحال چک کردن این امواج بوده و هنگامی که تغییری در سیگنال گرفته شده در زون حفاظتی پیدا کند شروع به آنالیز کردن آن نموده و درصورتیکه مشخصات سیگنال حاکی از تعارض باشد سیستم آلارم می دهد. این سیستم برای حجم بدن بیشتر از کیلوگرم طراحی شده است. و برای پرندگان و حیوانات کوچک آلارم کاذب نمی دهد و هرگونه راه رفتن، دویدن و یا خزیدن در محیط حفاظت شده را تشخیص می دهد.  حداکثر زون حفاظتی برای سیستم مایکروویو، متر و به عرض . متر و ارتفاع . متر می باشد. پردازشگر مرکزی و نرم افزار سیستم قابلیت اتصال به دیگر سیستم های امنیتی از قبیل CCTV را دارا بوده و در نوع پیشرفته تر ، مدیریت کلیه تجهیزات و سیستم های امنیتی دیگر را نیز برعهده دارد.

به نوعي ارتباط مشابه ارتباط تلفني مي‌گويند كه امكان مكالمه همزمان دو طرف مسير است.. تفاوت اين روش با روش يك طرفه نيز همين موضوع است.، چنان كه در روش يك‌طرفه در يك زمان تنها يكي از دو طرف ارتباطي مي‌تواند به مكالمه و ارسال پيام بپردازد و طرف ديگر تنها شنونده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر