فروش تجهیزات مایکروویو در تهران

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:


کل فرآیند خشک کردن مداوم است.. محصولات جدید به طور مداوم در ورودی خوراک اضافه می شوند و محصولات خشک شده را می توان به طور مداوم در خروجی به دست آورد. بنابراین، خشک کن مایکروویو را می توان به راحتی با سایر تجهیزات متصل کرد و در یک خط تولید خودکار مونتاژ کرد.

این شرکت مبتکر ماکروفرهای خانگی بوده و اولین مدل از ماکروفرهای خانگی خود با نام Radar Range را در دهه به دنیا معرفی کرد. پس از آن در دهه اولین فر پخت پرسرعت (Highspeed oven) که ترکیبی از ماکروفر و فر کانوکشن بود، با نام Jet wave و در سال مدل MXP، اولین فر پخت فوق سریع که ترکیب پخت به روش های ماکروویو، کانوکشن و اشعه مادون قرمز است. را به صنعت پخت حرفه‌ای معرفی کرد.

در طول فرآیند خشک کردن، بخار آب تولید شده توسط فن اگزوز از لوله ها خارج می شود. لوله ها و فن ها را می توان به طور معقولی با توجه به فضای کارخانه چیدمان کرد. با توجه به نیازهای واقعی، دستگاه های بازیابی و دستگاه های حذف گرد و غبار را می توان نصب کرد.



( فروش ) های دیگر