مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در تهران

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


اختراع سخت وپيچيده اي نيست بلكه نوعي راديوي دو طرفه() است.. اين د ستگاه سيگنال‌هاي راديويي را روي بسامدي دريافت و همزمان روي بسامد ديگري ارسال مي‌كند. اين سامانه هااغلب در نقاط بلند ، مانند بلندي‌هاي طبيعي و يا ساختمان‌هاي بلندنصب مي‌شوند، در نتيجه كاربران با تكرار كننده فضاي پوششي تجهيزات راديويي متحرك خودرا گسترش بيشتري مي دهند و ازآن براي تبديل ارتباطات يك‌طرفه نيزبهره مي‌برند. البته تكرار كننده‌هايي از اين دست، اغلب در طبقه‌بندي كاربرد تجاري از راديو‌ها مورد است.فاده قرار مي‌گيرند.

مایکروویو خشک کن صنعتی مانند زمانی که غذا را در اجاق مایکروویو خانگی گرم می کنیم کار می کند. مایکروویوها همزمان با خاموش شدن دستگاه خشک کن یا اجاق مایکروویو متوقف میشوند. روش خشک کردن بر اساس نفوذ امواج مایکروویو به محصولات مرطوب است. که در آن امواج مایکروویو به گرما تبدیل می شوند. رطوبت به بخار تبدیل می شود و از لوله رطوبت گیر منتقل می شود.

در بخش تجهیزات مایکروویو، اندازه گیری سیستم های نظارتی، سیستم های راهبری و تجهیزات تست تولیدات این شرکت پیشنهاد می شود. اعتماد به دانش فنی و گروه بسیار قوی توسعه و تحقیقات از نقاط مثبت این شرکت برای تولید این دستگاه ها است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر