فروش تجهیزات مایکروویو در شمال تهران

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و اما بعد از نیاوران نوبت به فرمانیه می‌رسد تا به عنوان یکی از معروف ترین محله های شمال تهران معرفی شود! محله فرمانیه تهران کلکسیونی از برج ها و ساختمان های مدرن در پایتخت است.، تعداد زیادی از پنت هوس‌های تهران را در دل خود جای داده و با این حساب می‌توان آن را یکی از مدرن‌ترین محله‌های قدیمی تهران به حساب آورد. به همین دلیل در این نزدیکی ها مرکز گردشگری-تاریخی خاصی به چشم نمی‌خورد. برخلاف محله نیاوران که سعی کرده در عین مدرن بودن نشانه‌هایی از تهران قدیم را در دل خود جای دهد، محله فرمانیه خالی از هر نشانه قدیمی است..

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

محله یا بهتر است. بگوییم دهکده ای در شمال تهران که از جنوب به دزاشیب و از شمال به حصارک ختم می شود. این منطقه که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران به حساب می آید در آخرین سال زندگی امام خیمنی محل سکونت بنیان گذار انقلاب به حساب می آمد. از سال نیز اکبر هاشمی رفسنجانی در این محله سکونت داشت. تحت تاثیر همین مسئله این محله امروزه بسیار مهم و حتی امنیتی به حساب می آید.


سیستم رادیویی مایکروویو، سیستمی است. که به منظور پخش و انتقال داده ها از راه دور مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم مایکروویو شامل رادیوهایی است. که در بالای دکل های مایکروویو قرار دارند و به منظور برقراری ارتباطات مایکروویو از تکنولوژی خطوط رادیویی مایکروویو به صورت مستقیم است.فاده می کنند.

يكي از مهم‌ترين دستاورد‌هاي فناوري تركيب چندين ويژگي مختلف در قالب يك وسيله‌ي سيار است. . اصولا&#; انتقال صوت وداده نيازمند تجهيزات متفاوتي از يكديگر مي‌باشند‌، همچنين از سيگنال‌هاي راديويي متفاوتي بهره مي‌گيرند‌، اين د‌ر حالي‌ست كه يك راديويي تترا شامل تركيبي از يك راديويي متحرك‌، يك تلفن سلولي‌، يك پايانه‌ي تبادل داده و يك پيجر در قالب دستگاهي كوچك است. . براي مثال يك تماس راديويي مي‌تواند بوسيله‌ي يك راديوي تترادر كمتر از يك ثانيه برقراري شود چه شخص به شخص به گروه، حتي در ميان تماس‌ قادر به اتصال به شبكه‌هاي پايگاه داده از جمله اينترنت خواهد بود و نيز توانايي برقراري ارتباط با شبكه‌ي تلفن شهري بوسيله‌ي شماره‌گيري همنند يك تلفن همراه را خواهد داشت.

اگر نیاز به پهنای باند بالا و لینک است.یبل و با کیفیت دارید یا دو نقطه شما در فاصله دوری از یکدیگر هستند بهترین راهکار برای شما است.فاده از ارتباطات Microwave است. که با است.فاده از تجهیزات اریکسون و هواوی قابل انجام است.. البته است.فاده از این لینک ها نکات و مسائل خاص خود را دارد اما بدون شک بهترین راهکار است.فاده از Microwave است..



( فروش ) های دیگر