مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در شهرک صنعتی شمس آباد

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.


واژه وایرلس(بی سیم) پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل مخابرات باسیم (Wired Communication) ابداع شد. بی‌سیم‌ها انواع گوناگونی دارند که در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد است.فاده قرار دارند.

يكي از مهم‌ترين دستاورد‌هاي فناوري تركيب چندين ويژگي مختلف در قالب يك وسيله‌ي سيار است. . اصولا&#; انتقال صوت وداده نيازمند تجهيزات متفاوتي از يكديگر مي‌باشند‌، همچنين از سيگنال‌هاي راديويي متفاوتي بهره مي‌گيرند‌، اين د‌ر حالي‌ست كه يك راديويي تترا شامل تركيبي از يك راديويي متحرك‌، يك تلفن سلولي‌، يك پايانه‌ي تبادل داده و يك پيجر در قالب دستگاهي كوچك است. . براي مثال يك تماس راديويي مي‌تواند بوسيله‌ي يك راديوي تترادر كمتر از يك ثانيه برقراري شود چه شخص به شخص به گروه، حتي در ميان تماس‌ قادر به اتصال به شبكه‌هاي پايگاه داده از جمله اينترنت خواهد بود و نيز توانايي برقراري ارتباط با شبكه‌ي تلفن شهري بوسيله‌ي شماره‌گيري همنند يك تلفن همراه را خواهد داشت.

این دستگاه یکی از انواع لینک مایکروویو برای داخل یا خارج ساختمان و در هر نوع شرایط آب وهوایی مناسب است.. از ویژگی های  دیگر این محصول قابلیت های بالا با قیمت مناسب، نصب و راه اندازی آسان و حمایت از زیر شبکه ها برای رابط و نگهداری از طرح ها است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر