فروش تجهیزات مایکروویو در شهرک صنعتی چهاردانگه

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


پس از روشن کردن خشک کن تونلی مایکروویو، محصول به همراه تسمه نقاله به داخل دستگاه منتقل می شود. در طول کل فرآیند از ورود محصول به منطقه گرمایش تا خروج از دستگاه، مولکول‌های آب در داخل محصولات می‌چرخند زیرا سعی می‌کنند خود را با میدان الکتریکی متناوب ناشی از پرتوهای مایکروویو هماهنگ کنند. حرکت سریع مولکول های قطبی باعث ایجاد اصطکاک و اتلاف گرما در موادی می شود که در معرض تشعشعات مایکروویو قرار دارند. رطوبت محصول به دلیل گرمای مداوم تولید شده دائماً در حال تبخیر است..

سیستم رادیویی مایکروویو، سیستمی است. که به منظور پخش و انتقال داده ها از راه دور مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم مایکروویو شامل رادیوهایی است. که در بالای دکل های مایکروویو قرار دارند و به منظور برقراری ارتباطات مایکروویو از تکنولوژی خطوط رادیویی مایکروویو به صورت مستقیم است.فاده می کنند.

يكي از مهم‌ترين دستاورد‌هاي فناوري تركيب چندين ويژگي مختلف در قالب يك وسيله‌ي سيار است. . اصولا&#; انتقال صوت وداده نيازمند تجهيزات متفاوتي از يكديگر مي‌باشند‌، همچنين از سيگنال‌هاي راديويي متفاوتي بهره مي‌گيرند‌، اين د‌ر حالي‌ست كه يك راديويي تترا شامل تركيبي از يك راديويي متحرك‌، يك تلفن سلولي‌، يك پايانه‌ي تبادل داده و يك پيجر در قالب دستگاهي كوچك است. . براي مثال يك تماس راديويي مي‌تواند بوسيله‌ي يك راديوي تترادر كمتر از يك ثانيه برقراري شود چه شخص به شخص به گروه، حتي در ميان تماس‌ قادر به اتصال به شبكه‌هاي پايگاه داده از جمله اينترنت خواهد بود و نيز توانايي برقراري ارتباط با شبكه‌ي تلفن شهري بوسيله‌ي شماره‌گيري همنند يك تلفن همراه را خواهد داشت.



( فروش ) های دیگر