مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در لواسان

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.


خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است. که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره است.فاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است.. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است.. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است. که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 

امکان دارد مبالغ است.فاده از محصولات مایکروویو (Microwave) خیلی سنگین به نظر برسد، ولی اگر هزینه های نصب و راه اندازی یک ساله این سیستم را با دیگر سیستم ها مقایسه کنید و در نظر بگیرید که مالکیت لینک در اتمام دوره در قدرت و اختیار خود مجموعه قرار می گیرد، خرید لینک مایکروویو خیلی به صرفه است..

واژه وایرلس(بی سیم) پس از اختراع تلگراف بی‌سیم و در مقابل مخابرات باسیم (Wired Communication) ابداع شد. بی‌سیم‌ها انواع گوناگونی دارند که در کاربردهای مختلف رسانه‌ای، صنعتی، نظامی، تفریحی، و در باندهای فرکانسی و توان‌های ارسال و دریافت متفاوت در کاربردهایی مانند تلفن سلولی، سامانه موقعیت‌یاب جهانی، دستگاه‌های کنترل از راه دور، صفحه کلید بی‌سیم و تلویزیون ماهواره‌ای مورد است.فاده قرار دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر