فروش تجهیزات مایکروویو در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در بخش تجهیزات مایکروویو، اندازه گیری سیستم های نظارتی، سیستم های راهبری و تجهیزات تست تولیدات این شرکت پیشنهاد می شود. اعتماد به دانش فنی و گروه بسیار قوی توسعه و تحقیقات از نقاط مثبت این شرکت برای تولید این دستگاه ها است..

این شرکت مبتکر ماکروفرهای خانگی بوده و اولین مدل از ماکروفرهای خانگی خود با نام Radar Range را در دهه به دنیا معرفی کرد. پس از آن در دهه اولین فر پخت پرسرعت (Highspeed oven) که ترکیبی از ماکروفر و فر کانوکشن بود، با نام Jet wave و در سال مدل MXP، اولین فر پخت فوق سریع که ترکیب پخت به روش های ماکروویو، کانوکشن و اشعه مادون قرمز است. را به صنعت پخت حرفه‌ای معرفی کرد.

کل فرآیند خشک کردن مداوم است.. محصولات جدید به طور مداوم در ورودی خوراک اضافه می شوند و محصولات خشک شده را می توان به طور مداوم در خروجی به دست آورد. بنابراین، خشک کن مایکروویو را می توان به راحتی با سایر تجهیزات متصل کرد و در یک خط تولید خودکار مونتاژ کرد.



( فروش ) های دیگر