مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


سیستم شامل یک فرستنده و گیرنده است.. فرستنده امواج ماکروویو تولید می کند که موجب ایجاد یک زون نامرئی و حساس بیضوی شکل می گردد. گیرنده سیستم بطور دائم درحال چک کردن این امواج بوده و هنگامی که تغییری در سیگنال گرفته شده در زون حفاظتی پیدا کند شروع به آنالیز کردن آن نموده و درصورتیکه مشخصات سیگنال حاکی از تعارض باشد سیستم آلارم می دهد. این سیستم برای حجم بدن بیشتر از کیلوگرم طراحی شده است. و برای پرندگان و حیوانات کوچک آلارم کاذب نمی دهد و هرگونه راه رفتن، دویدن و یا خزیدن در محیط حفاظت شده را تشخیص می دهد.  حداکثر زون حفاظتی برای سیستم مایکروویو، متر و به عرض . متر و ارتفاع . متر می باشد. پردازشگر مرکزی و نرم افزار سیستم قابلیت اتصال به دیگر سیستم های امنیتی از قبیل CCTV را دارا بوده و در نوع پیشرفته تر ، مدیریت کلیه تجهیزات و سیستم های امنیتی دیگر را نیز برعهده دارد.

خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است. که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره است.فاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است.. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است.. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است. که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 

خط دید بین آنتن ها در ارتباطات نقطه به نقطه ساختمان های بلند، باید در مقابل تداخلات محافظت شود، بنابراین لازم است. محاسبات و مهندسی دقیق قبل از برقراری ارتباطات صورت گیرد و نصب نیز توسط کارشناسان حرفه و خبره انجام شود. علاوه بر انجام اقدامات لازم در سایت، شرکت ارتباطات پرشیا یک سیستم کامل رادیویی مایکروویو را برای شبکه های PDH و SDH ارائه می کند. ما همچنین می توانیم به طراحی طیف هایی برای انحراف سنجی و سنجش میزان قدرت سیگنال های مایکروویو، نصب و مدیریت خدمات پروژه بپردازیم. ارتباطات پرشیا با ارائه محصولات مختلف مایکروویو، راه حلی برای انتقال داده، ویدئو و صوت در فرکانس های /، /، ، -، ، ، ، ، تا گیگاهرتز فراهم می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر