مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در ورامین

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سال هجری، عمر، یکی از مأموران خود به نام نعیم بن مقرن را به ری می‌فرستد؛ در حالی که در آن زمان در ری سیاوخش خود را برای مبارزه با سپاه عرب آماده می‌کرد. در بین سپاهیان سیاوخش شخصی به نام رامی که با وی دشمنی داشته با مأمور عمر در روستای کوچک قوهه که در شمال غربی شهر ورامین واقع است. ملاقات می‌کند و مأمور عمر هم سپاهی را در اختیار وی می‌گذارد و مسلمانان ورامین را فتح کردند.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

پس از چهار ساعت راه‌پیمایی و پایمال کردن محصول مزارع و شنیدن ناملایمات از زارعین، بام مخروطی شکل و گنبد مینائی مسجدی که در میان مزارع سر برآورده بود از دور پدیدار گردید، اینجا دهکده ورامین است. کمی بعد به آنجا رسیده و در میان باغ‌ها که دیوارهای گلی داشتند داخل شده در این باغ‌ها درختان میوه از قبیل گیلاس و زردآلو و گوجه و هلو، جنگل انبوهی تشکیل می‌دادند، پسران کوچکی بر بالای درختان توت کهنسال رفته و توت‌های سفید و سیاه را که به درشتی تخم کبوتر بود با دست چیده و می‌خوردند دهکده ورامین در دشت پر حاصلی واقع شده اما کاروانسرایی ندارد که بتوان در آن منزل کرد. خوشبختانه نظر به توصیه دکتر تولوزان توانستیم در خانه کدخدا فرود آییم…


این واحد وظیفه پردازش اطلاعات دریافتی از انرژی دهنده ها را به عهده دارد هر واحد کنترل و هشدار توسط ریزپردازنده قادر به پردازش اطلاعات ورودی از کانال مختلف در یک زمان می باشد. واحدهای کنترل و هشدار دهنده قابلیت اتصال از طریق LAN و یا RS را با یکدیگر دارا می باشد و این اتصال امکان ایجاد شبکه ای حلقه ای و است.اندارد را بوجود آورده و قابل است.فاده از طریق سیستم های شبکه ای دیگر می باشد.

از مایکروویو به طور گسترده برای برقراری ارتباطات نقطه به نقطه ( Point to Point ) است.فاده می شود زیرا طول موج های کوتاه این امکان را فراهم می کنند که آنتن ها به راحتی بتوانند با است.فاده از پرتوهای باریک و مستقیم به ارسال و دریافت آن ها در آنتن گیرنده بپردازند. به این صورت به تجهیزات مایکروویو در فاصله نزدیک، بر روی موج¬های رادیویی پایین¬تر امکان است.فاده از فرکانس مشابه بدون تداخل داده می شود.

خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است. که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره است.فاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است.. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است.. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است. که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر