فروش تجهیزات مایکروویو در پیشوا

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


خط دید بین آنتن ها در ارتباطات نقطه به نقطه ساختمان های بلند، باید در مقابل تداخلات محافظت شود، بنابراین لازم است. محاسبات و مهندسی دقیق قبل از برقراری ارتباطات صورت گیرد و نصب نیز توسط کارشناسان حرفه و خبره انجام شود. علاوه بر انجام اقدامات لازم در سایت، شرکت ارتباطات پرشیا یک سیستم کامل رادیویی مایکروویو را برای شبکه های PDH و SDH ارائه می کند. ما همچنین می توانیم به طراحی طیف هایی برای انحراف سنجی و سنجش میزان قدرت سیگنال های مایکروویو، نصب و مدیریت خدمات پروژه بپردازیم. ارتباطات پرشیا با ارائه محصولات مختلف مایکروویو، راه حلی برای انتقال داده، ویدئو و صوت در فرکانس های /، /، ، -، ، ، ، ، تا گیگاهرتز فراهم می کند.

خشک کن تونلی مایکروویو یک دستگاه خشک کردن بدون وقفه ( کانتینیوس) مایکروویو است. که می تواند به طور گسترده در خشک کردن مواد غذایی، صنایع شیمیایی، مواد دارویی، چوب، غذای حیوانات خانگی و غیره است.فاده شود و برای خشک کردن پولک، نوار، گرانول و مواد خمیری مناسب است.. خشک کن تونلی دارای ساختار فشرده، نصب آسان، پروسه طولانی مدت و نگهداری راحت است.. شرکت ایمن الکترونیک یکی از بهترین تولیدکنندگان مایکروویو صنعتی تونلی است. که به صورت سفارشی اقدام به تولید این دستگاه ها میکند. 

اختراع سخت وپيچيده اي نيست بلكه نوعي راديوي دو طرفه() است.. اين د ستگاه سيگنال‌هاي راديويي را روي بسامدي دريافت و همزمان روي بسامد ديگري ارسال مي‌كند. اين سامانه هااغلب در نقاط بلند ، مانند بلندي‌هاي طبيعي و يا ساختمان‌هاي بلندنصب مي‌شوند، در نتيجه كاربران با تكرار كننده فضاي پوششي تجهيزات راديويي متحرك خودرا گسترش بيشتري مي دهند و ازآن براي تبديل ارتباطات يك‌طرفه نيزبهره مي‌برند. البته تكرار كننده‌هايي از اين دست، اغلب در طبقه‌بندي كاربرد تجاري از راديو‌ها مورد است.فاده قرار مي‌گيرند.



( فروش ) های دیگر