مشاوره و اجرا تجهیزات مایکروویو در چهاردانگه

Microwave equipment-1
Microwave equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


سیستم رادیویی مایکروویو، سیستمی است. که به منظور پخش و انتقال داده ها از راه دور مورد است.فاده قرار می گیرد. سیستم مایکروویو شامل رادیوهایی است. که در بالای دکل های مایکروویو قرار دارند و به منظور برقراری ارتباطات مایکروویو از تکنولوژی خطوط رادیویی مایکروویو به صورت مستقیم است.فاده می کنند.

متأسفانه هنوز در كشور ما سيستم‌هاي رايج آنالوگ يا (conventional)راديويي،‌ بخش اعظم تجهيزات بهره برداران اصلي طيف را تشكيل‌مي دهند، و اين روند كه حتي رو به افزايش نيز نهاده است.، این میتواند بزرگترين تهديد ممكن براي طيف باشد. اما چاره چيست؟ به نظر این شرکت در مقابل اين تهديد بزرگ فرصتي بزرگتر قرار گرفته كه تا حد زيادي از آن غافل مانده ايم، و آن هم چيزي نيست جز است.فاده از فناوري نوين براي افزايش ظرفيت طيف و كاهش دادن حجم اشغال شده رو به اشباع آن؛ شايد بزرگترين مانع عملي شدن اين مهم تاكنون، نبود ابزاري پر قدرت جهت ايجاد الزام در تغيير و تبديل روش‌ها و تجهيزات كاربران دولتي بوده است.، چرا كه صرف هزينه‌اي كه شبكه‌هايي همچون (TETRA)به كاربران تحميل‌مي نمايد، با گذشت زمان و در مقابل امكاناتي كه براي سازمان‌ها و نهاد‌هاي فوق فراهم‌مي آورد، بهانه مقبولي نيست و شايد هم اين رسمي شده است. كه ما همواره چندين دهه از ديگر كشور‌ها ( حتي هم رديف خودمان ) عقب تر حركت كنيم. در اين ميان گلايه از عدم حركت نيست بلكه از كندي حركت است.، بهتر است. از هر طريق ممكن به اين حركت سرعت ببخشيم تا علاوه بر منافعي كه نصيبمان خواهد شد،‌ جا را براي ظهور و ارائه خدماتي كه مدت‌ها است. از ايجاد آن‌ها باز مانده ايم بيشتر بگشاييم. در پایان این شرکت تمام توان خود را در به کارگیری راهکارهای نوین در زمینه ترانگینگ رادیویی به کاربسته است. که بتواند ضمن طراحی به روز و دوری از سیستمهای منسوخ شده قدیمی، پروژه های رادیویی بتواند برای مشتریان مقرون به صرفه گردد.

ماکروفرهای صنعتی با توجه به نیازهای آشپزخانه های صنعتی کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل ها و برای تحمل شرایط سخت و است.فاده های مکرر در طراحی می‌شوند، از این رو سرعت پخت و همچنین طول عمر ماکروفر صنعتی بسیار بالاتر از ماکروفر های خانگی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر