فروش تجهیزات و ابزار معدن در شرق تهران

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


بازرگانی صنعت پارس نوین در زمینه تولید و تامین تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی خطوط خردایش معادن و کارخانه آسفالت فعالیت می کند. این بازرگانی با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و متخصص در بخش های طراحی و مهندسی، تولید و کنترل کیفیت در صدد پاسخگویی به نیازهای فراوان معادن کشور در قسمت خردایش و دانه بندی می باشد از دیگر خدمات بازرگانی صنعت پارس نوین می توان به تولید و تامین قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی اشاره نمود. لیست برخی از تجهیزات قابل ارائه به شرح زیر می باشد انواع سنگ شکن های چکشی، هیدروکن، فکی و ... انواع فیدر، سرند، ماسه شور و نوار نقاله انواع کارخانجات تهیه آسفالت در ظرفیت های گوناگون همچنین لیست قطعات و لوازم یدکی قابل ارائه به طور خلاصه بدین شرح است. انواع چکش، سندان، بغل بند و کلیه قطعات سنگ شکن های چکشی نظیر کوبیت، بهرینگر HS، ماسه ساز، پارکر، هازماک، گودوین انواع شانه فک ها، فک بند ها و یاتاقان ها و کلیه قطعات سنگ شکن های فکی انواع منتل، کانکیو، هدسنتر، گلدانی و تاپ شل، باتم شل، بوش ها و کلیه قطعات سنگ شکن های هیدروکن انواع توری های ضد سایش آهنی و فولادی، یاتاقان، بلبرینگ، وزنه لنگر، فنر قطاری و کلیه قطعات سرند ها انواع لاستیک، رولیک، پایه رولیک، غلطک، الکترو موتور، گیربکس، دنده، زنجیر و کلیه قطعات نوار های نقاله انواع بازو، پنجه، یاتاقان، جک، کرپی، زنجیر، قاشقک الواتور و کلیه قطعات کارخانه آسفالت انواع ناخن، پین ناخن، کلنگ، تیغه، گوشه، محافظ تیغه، محافظ گوشه، پیچ و مهره و کلیه قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی

تهیه و تامین تجهیزات معدنی، لوازم معدنی و تجهیزات حفاری از قبیل انواع چراغ تونلی ، کمپرسور معدنی، وینچ ضد انفجار - سر مته سرمته حفاری - ونتیلاتور -لودر تونلی - تجهیزات حفاری پیکور- پرفراتور - دژبر - مته های دینامیتی در سایزهای مختلف - متقاب مته کوه بری - انواع سرمته های sandvic atlas copco و.... و انواع شانک و اکسپلودر معدنی تجهیزات ایمنی نظیر گاز سنج طیفی و پرتابل دتکتور گاز - آیفون و تلفن ضد انفجار - ماسک و کپسول خودنجات - لوازم و قطعات کمپرسورهای معدنی و سایر تجهیزات معدنی و راهسازی.

تامین زیر بندی شامل ناخن آلات ، تیغه ، کلنگ و پیچ مهره و غیره ماشن آلات راهسازی نظیر گریدر، بولدیزر و دیگر تجهیزات با مارکهای کوماتسو، کاترپیلار،ولوو و غیره با کمیفیت و هزینه و زمان متناسب با درخواست مشتریان گرامی انجام میشود.



( فروش ) های دیگر