فروش تجهیزات و ابزار معدن در شهر جدید اندیشه

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


تهیه و تامین تجهیزات معدنی، لوازم معدنی و تجهیزات حفاری از قبیل انواع چراغ تونلی ، کمپرسور معدنی، وینچ ضد انفجار - سر مته سرمته حفاری - ونتیلاتور -لودر تونلی - تجهیزات حفاری پیکور- پرفراتور - دژبر - مته های دینامیتی در سایزهای مختلف - متقاب مته کوه بری - انواع سرمته های sandvic atlas copco و.... و انواع شانک و اکسپلودر معدنی تجهیزات ایمنی نظیر گاز سنج طیفی و پرتابل دتکتور گاز - آیفون و تلفن ضد انفجار - ماسک و کپسول خودنجات - لوازم و قطعات کمپرسورهای معدنی و سایر تجهیزات معدنی و راهسازی.

این تجهیزات به طور خاص برای تجزیه ماده سنگ سخت یا شن به اندازه قابل کنترل برای حمل و نقل یا انتقال پیکربندی شده است.. این تجهیزات , تجهیزات ارزشمندی در صنعت هستند زیرا هزینه ها را کاهش می دهند. در یک عملیات است.خراج معادن آزاد یا نواری ، مواد معدن (ROM) به طور معمول توسط حمل و نقل به سنگ شکن اولیه منتقل می شود . این تجهیزات برای فرآیند است.خراج از اهمیت زیادی برخوردار است..

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر