فروش تجهیزات و ابزار معدن در قرچک

Mining equipment and tools-1
Mining equipment and tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .

بازرگانی صنعت پارس نوین در زمینه تولید و تامین تجهیزات، قطعات و لوازم یدکی خطوط خردایش معادن و کارخانه آسفالت فعالیت می کند. این بازرگانی با در اختیار داشتن نیروهای ماهر و متخصص در بخش های طراحی و مهندسی، تولید و کنترل کیفیت در صدد پاسخگویی به نیازهای فراوان معادن کشور در قسمت خردایش و دانه بندی می باشد از دیگر خدمات بازرگانی صنعت پارس نوین می توان به تولید و تامین قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی اشاره نمود. لیست برخی از تجهیزات قابل ارائه به شرح زیر می باشد انواع سنگ شکن های چکشی، هیدروکن، فکی و ... انواع فیدر، سرند، ماسه شور و نوار نقاله انواع کارخانجات تهیه آسفالت در ظرفیت های گوناگون همچنین لیست قطعات و لوازم یدکی قابل ارائه به طور خلاصه بدین شرح است. انواع چکش، سندان، بغل بند و کلیه قطعات سنگ شکن های چکشی نظیر کوبیت، بهرینگر HS، ماسه ساز، پارکر، هازماک، گودوین انواع شانه فک ها، فک بند ها و یاتاقان ها و کلیه قطعات سنگ شکن های فکی انواع منتل، کانکیو، هدسنتر، گلدانی و تاپ شل، باتم شل، بوش ها و کلیه قطعات سنگ شکن های هیدروکن انواع توری های ضد سایش آهنی و فولادی، یاتاقان، بلبرینگ، وزنه لنگر، فنر قطاری و کلیه قطعات سرند ها انواع لاستیک، رولیک، پایه رولیک، غلطک، الکترو موتور، گیربکس، دنده، زنجیر و کلیه قطعات نوار های نقاله انواع بازو، پنجه، یاتاقان، جک، کرپی، زنجیر، قاشقک الواتور و کلیه قطعات کارخانه آسفالت انواع ناخن، پین ناخن، کلنگ، تیغه، گوشه، محافظ تیغه، محافظ گوشه، پیچ و مهره و کلیه قطعات زیربندی ماشین آلات راهسازی

تامین زیر بندی شامل ناخن آلات ، تیغه ، کلنگ و پیچ مهره و غیره ماشن آلات راهسازی نظیر گریدر، بولدیزر و دیگر تجهیزات با مارکهای کوماتسو، کاترپیلار،ولوو و غیره با کمیفیت و هزینه و زمان متناسب با درخواست مشتریان گرامی انجام میشود.



( فروش ) های دیگر