شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.
همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد
کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم شهرک صنعتی سیمین دشت شهرک صنعتی صفا دشت و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.
یک اصل راهنما در محوطهسازی اطراف ساختمانهای مسکونی شهرکهای صنعتی این است. که نوع، اندازه و مکان کاشت گیاهان باید متناسب با مقیاس، طرح و قطعه ساختمان باشد. کاشت درختان و بوتهها به صورت ردیفی توصیه میشود. زیرا در این صورت شرایطی فراهم میشود تا بتوان در اطراف آنها طرحهای جدیدی ایجاد کرد و توسعه داد.
مرحله دوم، شامل طراحی، تنظیم و ارائه نقشههای اجرایی و سیویل شهرک صنعتی است.. بررسی و مطالعۀ توپوگرافی زمین و عوارض موجود در آن، جزء مطالعات سیویل میباشد. بررسی های توپوگرافی به شناخت و تعیین جهت شیب منطقه کمک میکند. جانمایی دقیق محل تأسیسات تصفیه فاضلاب و تأسیسات و تجهیزات دیگر و تهیه پروفیلهای عرضی و طولی مناسب، طی این مرحله صورت میگیرد. همچنین طراحی و تهیۀ نقشههای زیر از دیگر الزامات این مرحله است.:
در صورتیکه که جایی برای طراحی و اجرای مسیرهای پیاده روی عمومی در نظر گرفته می شود و این مسیر پیاده روی عمومی بخشی از مسیر خیابان های عمومی نیست، توسعه صنعتی مجاور نباید به گونهای باشد که زیبایی و ایمنی مسیرهای پیادهروی را کاهش دهد.
تبصره: در صورتیکه امکان اشغال فضای سبز به میزان درصد وجود نداشت، میتوان حدأکثر درصد از فضای سبز را در خارج از قطعه زمین تخصیصی احداث کرد. البته کار باید با هماهنگی شرکت است.انی در مشاعات شهرک / ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مربوطه انجام شود.
در نظرگرفتن مسیرهایی برای دوچرخه سواری و ایجاد پارکینگ ایمن دوچرخهسواری در کنار پارکینگ اتومبیل برای کارمندان، از جمله ایدهآلها، است.انداردهای بروز دنیا و اصول طراحی شهرک صنعتی است.. هر قدر جایگاههای پارک دوچرخه به ساختمانها نزدیکتر باشد، اشتیاق اشخاص برای است.فاده از دوچرخه بیشتر میشود.