جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
در نظرگرفتن مسیرهایی برای دوچرخه سواری و ایجاد پارکینگ ایمن دوچرخهسواری در کنار پارکینگ اتومبیل برای کارمندان، از جمله ایدهآلها، است.انداردهای بروز دنیا و اصول طراحی شهرک صنعتی است.. هر قدر جایگاههای پارک دوچرخه به ساختمانها نزدیکتر باشد، اشتیاق اشخاص برای است.فاده از دوچرخه بیشتر میشود.
در صورتیکه که جایی برای طراحی و اجرای مسیرهای پیاده روی عمومی در نظر گرفته می شود و این مسیر پیاده روی عمومی بخشی از مسیر خیابان های عمومی نیست، توسعه صنعتی مجاور نباید به گونهای باشد که زیبایی و ایمنی مسیرهای پیادهروی را کاهش دهد.
درمانگاه، آتشنشانی، مهمانسرا، رستوران و ساختمانهای اداری، از جمله ساختمانهای مکمل و جنبی محسوب میشوند. این سازهها باید در قسمتهایی ساخته شوند که دسترسی به آنها از داخل و خارج شهرک صنعتی آسان باشد. احداث آنها در مجاورت شبکه اصلی، دسترسی را آسان خواهد کرد.
تبصره: در صورتیکه امکان اشغال فضای سبز به میزان درصد وجود نداشت، میتوان حدأکثر درصد از فضای سبز را در خارج از قطعه زمین تخصیصی احداث کرد. البته کار باید با هماهنگی شرکت است.انی در مشاعات شهرک / ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی مربوطه انجام شود.
از همان ابتدای طراحی، همه شکلهای حمل و نقل به بخشهای مختلف شهرک در نظر گرفته شود. این مورد باید در نظر گرفته شود که همه کارگران به وسیلۀ نقلیه شخصی دسترسی ندارند. بنابراین، باید امتیازی برای افرادی که با وسیلۀ نقلیه عمومی به محل کار خود میروند در نظر گرفته شود.