فروش ترانس در بهارستان

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


فروشگاه تولیدی صنعتی ترانس پارسا با تکیه بر نیروهای متخصص و تیم حرفه ای، اقدام به تولید انبوه و ساخت طیف وسیعی از انواع ترانسفورماتور و سلف نموده که پس از چندین سال فعالیت مستمر بعنوان یکی از سورس های اصلی تولید انواع ترانسفورماتور و سلف در کشور مطرح گردیده است.. ما واحد کارگاهی تولید پیشرفته فناوری داریم که در منطقه صنعتی قرار دارد. ما با بهره گیری از واحد کارگاهی مجهز به روزترین دستگاه ها، داشتن آزمایشگاه و واحد الکترونیک، تیمی متشکل از مهندسین برق، مکانیک و صنایع و پشتوانه ای مطمئن از مواد اولیه، تامین طیف متنوعی از انواع ترانسفورماتور و سلف را به لحاظ توان، ولتاژ، جریان و … بر عهده داریم

فعاليت فروشگاه در زمينه هاي فروش ترانس های سفارشی و لوازم جانبی ترانس،‌ ‌تجهيزات برق صنعتی متمركز شده است.. قيمت قطعي اجناس همان قيمتي است. كه در زمان ثبت فاكتور در محل فروشگاه قيد شده است. و پس از ثبت فاكتور تغييرات احتمالي قيمت اجناس در آن بي اثر است..

هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .



( فروش ) های دیگر