مشاوره و اجرا ترانس در بومهن

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .

فعاليت فروشگاه در زمينه هاي فروش ترانس های سفارشی و لوازم جانبی ترانس،‌ ‌تجهيزات برق صنعتی متمركز شده است.. قيمت قطعي اجناس همان قيمتي است. كه در زمان ثبت فاكتور در محل فروشگاه قيد شده است. و پس از ثبت فاكتور تغييرات احتمالي قيمت اجناس در آن بي اثر است..

همانطور که میدانید با توجه به تحریمها و شرایط اقتصادی کشور، هزینه های ناشی از عدم النفع (تولید و خدمات) و تامین ترانسهای یدکی برای صنایع داخلی بسیار سنگین و هنگفت می باشد. شرکت نیرو صنعت ترانس البرز مفتخر است. که با یاری پرسنل متخصص و مشاوره با خبرگان علمی و تجربی در این حوزه هزینه های یادشده را کنترل نموده و با لحاظ به اهداف ذیل، در راستای ارزش افزوده برای صنایع مختلف تلاش نماید. لازم به ذکر است. این اقدامات باعث تحسین و نکوداشت از سوی مدیر عاملان محترم صنایع کشور می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر