فروش ترانس در شمال تهران

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.

از جمله محله های گران قیمت تهران که بیشتر کاربری مسکونی دارد و در آن کمتر بخش های اداری و یا تجاری را مشاهده می کنیم. این محله که از شرق به تجریش منتهی می شود که بیشتر به دلیل وجود کاخ سعد آباد و تله کابین توچال در آن شناخته می شود. از معایب این محله قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران و رانش زمین در کنار توچال می باشد.

یکی از قدیمی ترین دهکده های شمیران که از شمال به ازگل و تپه های شمس آباد منتهی می شود. این منطقه برای اولین بار در زمان حمله اعراب مشهور شد، در آن زمان مملو از باغات بادام بود که همین مسئله نیز سبب شد اعراب اسم این منطقه را لوز که در عربی به معنی بادام می باشد بگذارند. این منطقه به دلیل اینکه در کیلومتری تجریش قرار گرفته است. برای بسیاری از تهرانی ها به عنوان یک ییلاق مناسب به حساب می آمد. ساخت و سازهای مدرن در این منطقه از سال آغاز شد و امروزه به یکی از محلی های مهم در منطقه شناخته می شود.


فروشگاه تولیدی صنعتی ترانس پارسا با تکیه بر نیروهای متخصص و تیم حرفه ای، اقدام به تولید انبوه و ساخت طیف وسیعی از انواع ترانسفورماتور و سلف نموده که پس از چندین سال فعالیت مستمر بعنوان یکی از سورس های اصلی تولید انواع ترانسفورماتور و سلف در کشور مطرح گردیده است.. ما واحد کارگاهی تولید پیشرفته فناوری داریم که در منطقه صنعتی قرار دارد. ما با بهره گیری از واحد کارگاهی مجهز به روزترین دستگاه ها، داشتن آزمایشگاه و واحد الکترونیک، تیمی متشکل از مهندسین برق، مکانیک و صنایع و پشتوانه ای مطمئن از مواد اولیه، تامین طیف متنوعی از انواع ترانسفورماتور و سلف را به لحاظ توان، ولتاژ، جریان و … بر عهده داریم

هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .

فعاليت فروشگاه در زمينه هاي فروش ترانس های سفارشی و لوازم جانبی ترانس،‌ ‌تجهيزات برق صنعتی متمركز شده است.. قيمت قطعي اجناس همان قيمتي است. كه در زمان ثبت فاكتور در محل فروشگاه قيد شده است. و پس از ثبت فاكتور تغييرات احتمالي قيمت اجناس در آن بي اثر است..



( فروش ) های دیگر