فروش ترانس در شهر جدید اندیشه

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.


همانطور که میدانید با توجه به تحریمها و شرایط اقتصادی کشور، هزینه های ناشی از عدم النفع (تولید و خدمات) و تامین ترانسهای یدکی برای صنایع داخلی بسیار سنگین و هنگفت می باشد. شرکت نیرو صنعت ترانس البرز مفتخر است. که با یاری پرسنل متخصص و مشاوره با خبرگان علمی و تجربی در این حوزه هزینه های یادشده را کنترل نموده و با لحاظ به اهداف ذیل، در راستای ارزش افزوده برای صنایع مختلف تلاش نماید. لازم به ذکر است. این اقدامات باعث تحسین و نکوداشت از سوی مدیر عاملان محترم صنایع کشور می باشد.

فعاليت فروشگاه در زمينه هاي فروش ترانس های سفارشی و لوازم جانبی ترانس،‌ ‌تجهيزات برق صنعتی متمركز شده است.. قيمت قطعي اجناس همان قيمتي است. كه در زمان ثبت فاكتور در محل فروشگاه قيد شده است. و پس از ثبت فاكتور تغييرات احتمالي قيمت اجناس در آن بي اثر است..

هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .



( فروش ) های دیگر