مشاوره و اجرا ترانس در شهر ری

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی زیادی است.. این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران نیز به‌شمار می‌آید. جاذبه‌های تاریخی شهرستان ری بر جاذبه‌های طبیعی منطقه غالب است.. قدمت طولانی و سابقه کهن ری سبب شده که آثار تاریخی بسیار قدیمی مانند باروی ری برین - که مربوط به سده‌های قبل از میلاد است. - در این شهر وجود داشته باشد. برخی از مهم‌ترین آثار تاریخی‌های شهر ری عبارتند از:

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از


همانطور که میدانید با توجه به تحریمها و شرایط اقتصادی کشور، هزینه های ناشی از عدم النفع (تولید و خدمات) و تامین ترانسهای یدکی برای صنایع داخلی بسیار سنگین و هنگفت می باشد. شرکت نیرو صنعت ترانس البرز مفتخر است. که با یاری پرسنل متخصص و مشاوره با خبرگان علمی و تجربی در این حوزه هزینه های یادشده را کنترل نموده و با لحاظ به اهداف ذیل، در راستای ارزش افزوده برای صنایع مختلف تلاش نماید. لازم به ذکر است. این اقدامات باعث تحسین و نکوداشت از سوی مدیر عاملان محترم صنایع کشور می باشد.

هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .

فروشگاه تولیدی صنعتی ترانس پارسا با تکیه بر نیروهای متخصص و تیم حرفه ای، اقدام به تولید انبوه و ساخت طیف وسیعی از انواع ترانسفورماتور و سلف نموده که پس از چندین سال فعالیت مستمر بعنوان یکی از سورس های اصلی تولید انواع ترانسفورماتور و سلف در کشور مطرح گردیده است.. ما واحد کارگاهی تولید پیشرفته فناوری داریم که در منطقه صنعتی قرار دارد. ما با بهره گیری از واحد کارگاهی مجهز به روزترین دستگاه ها، داشتن آزمایشگاه و واحد الکترونیک، تیمی متشکل از مهندسین برق، مکانیک و صنایع و پشتوانه ای مطمئن از مواد اولیه، تامین طیف متنوعی از انواع ترانسفورماتور و سلف را به لحاظ توان، ولتاژ، جریان و … بر عهده داریم



( مشاوره و اجرا ) های دیگر