مشاوره و اجرا ترانس در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


فعاليت فروشگاه در زمينه هاي فروش ترانس های سفارشی و لوازم جانبی ترانس،‌ ‌تجهيزات برق صنعتی متمركز شده است.. قيمت قطعي اجناس همان قيمتي است. كه در زمان ثبت فاكتور در محل فروشگاه قيد شده است. و پس از ثبت فاكتور تغييرات احتمالي قيمت اجناس در آن بي اثر است..

هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .

همانطور که میدانید با توجه به تحریمها و شرایط اقتصادی کشور، هزینه های ناشی از عدم النفع (تولید و خدمات) و تامین ترانسهای یدکی برای صنایع داخلی بسیار سنگین و هنگفت می باشد. شرکت نیرو صنعت ترانس البرز مفتخر است. که با یاری پرسنل متخصص و مشاوره با خبرگان علمی و تجربی در این حوزه هزینه های یادشده را کنترل نموده و با لحاظ به اهداف ذیل، در راستای ارزش افزوده برای صنایع مختلف تلاش نماید. لازم به ذکر است. این اقدامات باعث تحسین و نکوداشت از سوی مدیر عاملان محترم صنایع کشور می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر