مشاوره و اجرا ترانس در پردیس

trans-1
trans-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


فروشگاه تولیدی صنعتی ترانس پارسا با تکیه بر نیروهای متخصص و تیم حرفه ای، اقدام به تولید انبوه و ساخت طیف وسیعی از انواع ترانسفورماتور و سلف نموده که پس از چندین سال فعالیت مستمر بعنوان یکی از سورس های اصلی تولید انواع ترانسفورماتور و سلف در کشور مطرح گردیده است.. ما واحد کارگاهی تولید پیشرفته فناوری داریم که در منطقه صنعتی قرار دارد. ما با بهره گیری از واحد کارگاهی مجهز به روزترین دستگاه ها، داشتن آزمایشگاه و واحد الکترونیک، تیمی متشکل از مهندسین برق، مکانیک و صنایع و پشتوانه ای مطمئن از مواد اولیه، تامین طیف متنوعی از انواع ترانسفورماتور و سلف را به لحاظ توان، ولتاژ، جریان و … بر عهده داریم

هشدار جدی: اگر شما صاحب اطلاعات صفحه با عنوان " ترانس صنعت گستر پارس " نیستید و یا اگر از طرف ایشان اجازه دریافت حساب مدیریت، ویرایش و حذف این صفحه را ندارید حتما و حتما با کلیک کردن در این قسمت از این بخش خارج شوید .

همانطور که میدانید با توجه به تحریمها و شرایط اقتصادی کشور، هزینه های ناشی از عدم النفع (تولید و خدمات) و تامین ترانسهای یدکی برای صنایع داخلی بسیار سنگین و هنگفت می باشد. شرکت نیرو صنعت ترانس البرز مفتخر است. که با یاری پرسنل متخصص و مشاوره با خبرگان علمی و تجربی در این حوزه هزینه های یادشده را کنترل نموده و با لحاظ به اهداف ذیل، در راستای ارزش افزوده برای صنایع مختلف تلاش نماید. لازم به ذکر است. این اقدامات باعث تحسین و نکوداشت از سوی مدیر عاملان محترم صنایع کشور می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر