تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در بهارستان

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت


تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..

انسان می تواند در معرض آرسنیسین از چند طریق باشد: مانند مصرف مقادیر اندک موجود در غذا و آب یا تنفس هوای حاوی آرسنیک، تنفس خاک اره یا دود حاصل از سوزاندن از چوب تحت درمان با آرسنیک، زندگی در مناطقی که سطح زیادی از آرسنیک در سنگ دارند. در مشاغلی که در تماس با آرسنیک هستند که شامل تولید یا است.فاده از آرسنیک است.، مانند ذوب مس یا سرب، تصفیه چوب یا کاربرد سموم دفع آفات. تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی نیز پس از است.نشاق گرد و غبار یا دودها و پس از تماس با پوست به خوبی شناخته شده است.. اولین علائم مسمومیت حاد آرسنیک در اثر مصرف هضم، مشکلات گوارشی است.: است.فراغ، دردهای شکمی و اسهال که اغلب با خونریزی همراه است..

فروشگاه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی لنگرودی در سال در تاسیس شد و سایت فروش اینترنتی آن در آذر ماه رسما با نام گلهاطب شروع به کار کرد که در آن صرفا مواد شیمیایی و کالاهای آزمایشگاهی و آموزشی امکان فروش آنلاین را دارا می‌باشد. این سایت با داشتن بیش از هزار قلم مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، به مرجعی ایده‌آل برای دوست‌داران علم شیمی و مواد بدل شده است. که خریداران می‌توانند با مشاهده دقیق و بررسی ویژگی محصولات، اقدام به سفارش کالا نموده و محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کارخانه دریافت کنند. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت، از پشتیبانی و مشاوره رایگان قبل از خرید نیز بهره‌مند گردند.



( تولید و ساخت ) های دیگر