تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در بهارستان

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.


شرکت بازرگانی درستکار آماده ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش عمده تری اکسید آرسنیک ساخت کشور چین با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت محصول و سفارش آن می‌توانید از لینک‌های ارتباطی در صفحه

از آرسنوس اسید به‌عنوان عامل رنگزدایی، نگه‌دارنده چوب و جز معرف شناور کف است.فاده شده است.. تری اکسید آرسنیک، که بانام تجاری Trisenox یک ترکیب معدنی و دارویی است.. عوارض جانبی شایع در ارتباط با آرسنیک تری اکسید، شامل است.فراغ  اسهال، تورم ، تنگی نفس و سردرد است..  عوارض جانبی شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی نیز باشد.

مقدار گرم از این محصول را به همراه پتاسیم بی کربنات در میلی لیتر از آب جوش حل می‌کنیم. سپس به محلول ساخته شده زمان می‌دهیم تا خنک شود و به دمای حدود درجه‌ی سانتی گراد برسد. سپس حجم کافی‌ای از آب را به محلول فوق می‌افزاییم تا حجم محلول مورد نظر به میلی لیتر برسد. مقدار میلی لیتر از محلول فوق را با میلی لیتر آب رقیق می‌کنیم و با کمک



( تولید و ساخت ) های دیگر