فروش تری اکسید آرسنیک در بومهن

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


از تری اکسید آرسنیک، برای درمان نوعی سرطان که به لوسمی پرومیلوسیتیک حاد (APL) معروف است. است.فاده می شود. این دارو ممکن است. در مواردی که سایر عوامل جوابگو نیستند، مانند اسید رتینوئیک تمام ترانس (ATRA) یا به عنوان بخشی از درمان اولیه موارد تازه تشخیص داده شده، به کار رود.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اکسید آرسنیک با برند سیگما آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید اکسید آرسنیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تمادکالا خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

انسان می تواند در معرض آرسنیسین از چند طریق باشد: مانند مصرف مقادیر اندک موجود در غذا و آب یا تنفس هوای حاوی آرسنیک، تنفس خاک اره یا دود حاصل از سوزاندن از چوب تحت درمان با آرسنیک، زندگی در مناطقی که سطح زیادی از آرسنیک در سنگ دارند. در مشاغلی که در تماس با آرسنیک هستند که شامل تولید یا است.فاده از آرسنیک است.، مانند ذوب مس یا سرب، تصفیه چوب یا کاربرد سموم دفع آفات. تری اکسید آرسنیک به آسانی توسط دستگاه گوارش جذب می شود. اثرات سمی نیز پس از است.نشاق گرد و غبار یا دودها و پس از تماس با پوست به خوبی شناخته شده است.. اولین علائم مسمومیت حاد آرسنیک در اثر مصرف هضم، مشکلات گوارشی است.: است.فراغ، دردهای شکمی و اسهال که اغلب با خونریزی همراه است..



( فروش ) های دیگر