تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در شمال تهران

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

این محصول مانند سایر مواد شیمیایی دیگر می‌تواند حاوی ناخالصی‌هایی شامل باریم سولفات، کلسیم سولفات، آرسنیک سولفید و مواد غیر فرار باشد. این ناخالصی‌ها می‌توانند اثرات نامطلوبی بر روی نتایج به دست آمده داشته باشند و لازم است. تا در آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت از نظر میزان خلوص آرسنیک تری اکسید مورد سنجش قرار بگیرد.

اکسید آرسنیک (AsO) یک منبع آرسنیک با حرارت بسیار نامحلول و مناسب است. که برای کاربردهای شیشه ، نوری و سرامیک مناسب است.. ترکیبات اکسید منجر به برق نمی شوند. با این حال ، برخی از اکسیدهای ساختاری پراوسکیت کاربرد یافته برای یافتن الکترونیکی در کاتد سلولهای سوختی اکسید جامد و سیستم های تولید اکسیژن هستند.



( تولید و ساخت ) های دیگر