تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در شهر جدید اندیشه

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.

از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.


مصارف صنعتی آرسنیک تری اکسید، شامل است.فاده در تولیدمحصولات پیشرو در جنگل ها، تولید شیشه های بی رنگ و الکترونیک است.. تری اکسید به عنوان ترکیب اصلی آرسنیک، پیشرو در تولید عنصر، آلیاژهای آرسنیک و نیمه هادی های آرسنید است.. ترکیبات مبتنی بر آرسنیک سدیم آرسنیت و سدیم کاکودیلات از تری اکسید به دست می آیند.

مقدار گرم از آرسنیک تری اکسید را در مخلوط میلی لیتر از محلول سدیم هیدروکسید و میلی لیتر آب حل می‌کنیم. سپس دو قطره سرب است.ات به مخلوط ساخته شده می‌افزاییم. در صورت خالص بودن محصول، هیچگونه تغییر رنگی نباید در محلول مشاهده گردد.

تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..



( تولید و ساخت ) های دیگر