تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در شهر ری

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

به‌عنوان‌مثال، آرسنوپیریت ، ناخالصی رایج در سنگ معدن‌های حاوی طلا و مس، با گرم شدن هوا، آرسنیک تری اکسید را آزاد می‌کند. فرآوری چنین مواد معدنی منجر به موارد زیادی از مسمومیت‌ها شده است.. فقط در چین سنگ معدن آرسنیک به‌طور عمدی است.خراج می‌شود. در آزمایشگاه آرسنیک (III) اکسید با هیدرولیز آرسنیک تری کلرید تهیه می‌شود.

از آرسنوس اسید به‌عنوان عامل رنگزدایی، نگه‌دارنده چوب و جز معرف شناور کف است.فاده شده است.. تری اکسید آرسنیک، که بانام تجاری Trisenox یک ترکیب معدنی و دارویی است.. عوارض جانبی شایع در ارتباط با آرسنیک تری اکسید، شامل است.فراغ  اسهال، تورم ، تنگی نفس و سردرد است..  عوارض جانبی شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی نیز باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر