فروش تری اکسید آرسنیک در شهرک صنعتی خوارزمی

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..


فروشگاه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی لنگرودی در سال در تاسیس شد و سایت فروش اینترنتی آن در آذر ماه رسما با نام گلهاطب شروع به کار کرد که در آن صرفا مواد شیمیایی و کالاهای آزمایشگاهی و آموزشی امکان فروش آنلاین را دارا می‌باشد. این سایت با داشتن بیش از هزار قلم مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، به مرجعی ایده‌آل برای دوست‌داران علم شیمی و مواد بدل شده است. که خریداران می‌توانند با مشاهده دقیق و بررسی ویژگی محصولات، اقدام به سفارش کالا نموده و محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کارخانه دریافت کنند. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت، از پشتیبانی و مشاوره رایگان قبل از خرید نیز بهره‌مند گردند.

از تری اکسید آرسنیک، برای درمان نوعی سرطان که به لوسمی پرومیلوسیتیک حاد (APL) معروف است. است.فاده می شود. این دارو ممکن است. در مواردی که سایر عوامل جوابگو نیستند، مانند اسید رتینوئیک تمام ترانس (ATRA) یا به عنوان بخشی از درمان اولیه موارد تازه تشخیص داده شده، به کار رود.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اکسید آرسنیک با برند سیگما آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید اکسید آرسنیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تمادکالا خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.



( فروش ) های دیگر