تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در شهرک صنعتی قرچک

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


فروشگاه تجهیزات پزشکی آزمایشگاهی لنگرودی در سال در تاسیس شد و سایت فروش اینترنتی آن در آذر ماه رسما با نام گلهاطب شروع به کار کرد که در آن صرفا مواد شیمیایی و کالاهای آزمایشگاهی و آموزشی امکان فروش آنلاین را دارا می‌باشد. این سایت با داشتن بیش از هزار قلم مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی، به مرجعی ایده‌آل برای دوست‌داران علم شیمی و مواد بدل شده است. که خریداران می‌توانند با مشاهده دقیق و بررسی ویژگی محصولات، اقدام به سفارش کالا نموده و محصول خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت کارخانه دریافت کنند. همچنین از طریق راه‌های ارتباطی موجود در وب‌سایت، از پشتیبانی و مشاوره رایگان قبل از خرید نیز بهره‌مند گردند.

شرکت توسعه و تجارت پیشرو اندیش درستکار از سال در زمینه تولید و پخش انواع مواد اولیه شیشه گری فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در زمینه تأمین مواد خام و اولیه جهت کارخانجات شیشه گری مشغول بوده و فعالیت‌های این شرکت با کارخانجاتی همچون بلور کاوه، بلور و شیشه اصفهان، نوری تازه، نفیس شیشه، گمین، کریستال ایران، خاور بلور، شیشه گاز، شیشه مینا، شیشه ایران، شیشه همدان و… می‌باشد. همچنین نمایندگی و پخش محصولات شرکت‌های کاوه و آذر سهند و اردکان در زمینه شیشه‌های جام، رفلکس، آیینه و رنگی می‌باشد.

مقدار گرم از تری اگسید آرسنیک را در ظرف مخصوص حرارت می‌دهیم. تمام آرسنیک تری اکسید موجود باید تبخیر گردد و باقی مانده‌ی قابل اندازه گیری‌ای از خود، بعد از عملیات تبخیر بر جای نگذارد. به دلیل سمی بودن عنصر آرسنیک لازم است. که حرارت دادن آن حتما در زیر هود انجام پذیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر