فروش تری اکسید آرسنیک در شهرک صنعتی چهاردانگه

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


شرکت بازرگانی درستکار آماده ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش عمده تری اکسید آرسنیک ساخت کشور چین با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت محصول و سفارش آن می‌توانید از لینک‌های ارتباطی در صفحه

تری اکسید آرسنیک یک ترکیب معدنی و از گروه کاتالیست های آرسنیکی با مولکولی کوچک و فعالیت آنتی پلاستیک است.. مکانیسم عملکرد تری اکسید آرسنیک، کاملاً درک نشده است.. تری اکسید آرسنیک، تحت نام تجاری Trisenox به فروش می رسد. به عنوان یک ماده شیمیایی صنعتی با کاربرد در صنعت تولید مواد نگهدارنده چوب، سموم دفع آفات و شیشه است..

اثرات این ماده در است.خوان ها، ماهیچه ها، پوست، مو و ناخن ها (تمام بافت های سرشار از کراتین) در طی یک هفته یا یک ماه از بین می روند. عوارض جانبی شایع است.فاده از تری اکسید آرسنیک، شامل: است.فراغ، اسهال، تورم، تنگی نفس و سردرد است. و عوارض شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی باشد.



( فروش ) های دیگر