تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در فیروزکوه

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

اگر می‌خواهید در میان تمام جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و تهران،‌ جایی را انتخاب کنید که طبیعت بکر و کوچه‌باغ‌های آرام و زیبا داشته باشد، روستای سیمین دشت برای شما بهترین انتخاب است.. اولین نکته درباره این روستا این است. که در منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته است.. ارتفاع کوه‌هایی که این روستا را احاطه کرده‌اند، گاهی تا متر نیز می‌رسند.


مقدار گرم از تری اگسید آرسنیک را در ظرف مخصوص حرارت می‌دهیم. تمام آرسنیک تری اکسید موجود باید تبخیر گردد و باقی مانده‌ی قابل اندازه گیری‌ای از خود، بعد از عملیات تبخیر بر جای نگذارد. به دلیل سمی بودن عنصر آرسنیک لازم است. که حرارت دادن آن حتما در زیر هود انجام پذیرد.

تری اکسید آرسنیک (Arsenic trioxide) در صنعت شیشه گری جهت رنگ بری و حباب زایی مذاب مورد است.فاده قرار می‌گیرد. مقدار مصرف تری اکسید آرسنیک در این صنعت بستگی به نوع محصول تولیدی و نحوه شارژ کوره دارد ولی اغلب حدود درصد نسبت به سیلیس مصرفی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اکسید آرسنیک با برند سیگما آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید اکسید آرسنیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تمادکالا خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر