تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در قرچک

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دوران جنگ هشت ساله جنگ ایران و عراق نیز محله‌هایی از این شهر میزبان شیعیان عراقی بود که به ایران مهاجرت کرده بودند. قرچک به دلیل خاک مرغوب، همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد. در قرچک مهاجران محله خاص خود را دارند و علاوه بر زبان فارسی به گویش‌های و زبان‌های قومی خویش سخن می‌گویند. مسجدها و حسینیه‌های زیادی در این شهر وجود دارد که ذیل اسم مسجد، نام منطقه‌ای که مردم آن محله از آنجا مهاجرت نموده‌اند، نوشته شده‌ است. و در سال‌های اخیر نیز میزبان جمعیت سرریز تهران بوده‌است.

قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


شرکت بازرگانی درستکار آماده ارائه خدمات در حوزه خرید و فروش عمده تری اکسید آرسنیک ساخت کشور چین با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت به مشتریان خود می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت محصول و سفارش آن می‌توانید از لینک‌های ارتباطی در صفحه

در انواع کاربردها، از سمیت آرسنیک سوء است.فاده می کنند، از جمله است.فاده از اکسید آن به عنوان نگهدارنده چوب می باشد. آرسنات های مس، که از تری اکسید آرسنیک به دست می آیند، در مقیاس بزرگ به عنوان نگهدارنده چوب در ایالات متحده و مالزی مورد است.فاده قرار می گیرند، اما است.فاده چنین مواد در بسیاری از نقاط جهان ممنوع است..

مصارف صنعتی آرسنیک تری اکسید، شامل است.فاده در تولیدمحصولات پیشرو در جنگل ها، تولید شیشه های بی رنگ و الکترونیک است.. تری اکسید به عنوان ترکیب اصلی آرسنیک، پیشرو در تولید عنصر، آلیاژهای آرسنیک و نیمه هادی های آرسنید است.. ترکیبات مبتنی بر آرسنیک سدیم آرسنیت و سدیم کاکودیلات از تری اکسید به دست می آیند.



( تولید و ساخت ) های دیگر