تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در ناحیه صنعتی بیجین ری

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


با این حال، بیشتر اکسید آرسنیک، به عنوان یک فرآورده فرعی از فرآوری سنگ معدن به دست می آید. به عنوان مثال، آرسنوپیریت، ناخالصی رایج در سنگ معدن های حاوی طلا و مس، در هنگام گرم کردن هوا، تری اکسید آرسنیک، را آزاد می کند. پردازش چنین مواد معدنی منجر به موارد متعدد مسمومیت شده است..

فروشگاه ATR-MED، با تشکیل تیمی از نخبگان کشور (عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای مقالات علمی متعدد ثبت‌شده در مجلات معتبر) که ارتباط نزدیک علمی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی اروپا و آمریکایی را دارد، فعالیت خود را به‌طور تخصصی در زمینه فروش آنلاین جامع محصولات علوم زیستی و خدمات آزمایشگاهی ارائه می دهد.

اثرات این ماده در است.خوان ها، ماهیچه ها، پوست، مو و ناخن ها (تمام بافت های سرشار از کراتین) در طی یک هفته یا یک ماه از بین می روند. عوارض جانبی شایع است.فاده از تری اکسید آرسنیک، شامل: است.فراغ، اسهال، تورم، تنگی نفس و سردرد است. و عوارض شدید ممکن است. شامل سندرم تمایز APL و مشکلات قلبی باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر