تولید و ساخت تری اکسید آرسنیک در ورامین

Arsenic trioxide-1
Arsenic trioxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

دشت ورامین در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. از این دشت در گذشته به‌دلیل حاصلخیزی بالا، به‌عنوان زمین‌ کشاورزی است.فاده می‌شد. در زمان حکومت پهلوی،‌ ورامین از مراکز مهم کشاورزی به شمار می‌رفت. از آنجا که در طول تاریخ به‌دلیل زمین‌های وسیع و حاصلخیز، این دشت همواره مورد توجه بوده است.،‌ آثار تاریخی بسیاری را در آن یافته‌اند که می‌توان تمدن آن را با سیلک کاشان یا شهر سوخته سیستان مقایسه کرد. تاکنون ۵ اثر تاریخی در این منطقه کشف شده است.. رودخانه جاجرود از مهم‌ترین رودخانه‌های این دشت محسوب می‌شود.

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..


شرکت توسعه و تجارت پیشرو اندیش درستکار از سال در زمینه تولید و پخش انواع مواد اولیه شیشه گری فعالیت خود را آغاز نموده است.. این شرکت در زمینه تأمین مواد خام و اولیه جهت کارخانجات شیشه گری مشغول بوده و فعالیت‌های این شرکت با کارخانجاتی همچون بلور کاوه، بلور و شیشه اصفهان، نوری تازه، نفیس شیشه، گمین، کریستال ایران، خاور بلور، شیشه گاز، شیشه مینا، شیشه ایران، شیشه همدان و… می‌باشد. همچنین نمایندگی و پخش محصولات شرکت‌های کاوه و آذر سهند و اردکان در زمینه شیشه‌های جام، رفلکس، آیینه و رنگی می‌باشد.

تری اکسید آرسنیک (Arsenic trioxide) در صنعت شیشه گری جهت رنگ بری و حباب زایی مذاب مورد است.فاده قرار می‌گیرد. مقدار مصرف تری اکسید آرسنیک در این صنعت بستگی به نوع محصول تولیدی و نحوه شارژ کوره دارد ولی اغلب حدود درصد نسبت به سیلیس مصرفی مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

شرکت اینترنتی تمادکالا فعال در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، آماده ارائه خدمات در حوزه فروش اکسید آرسنیک با برند سیگما آلمان به دانشگاهیان، محققان و صنعتگران می باشد. شما می توانید اکسید آرسنیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از تمادکالا خریداری کنید و جهت آگاهی از اطلاعات محصول می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.



( تولید و ساخت ) های دیگر