اتاق تمیز ، کلین روم در دماوند ( مشاوره و اجرا )

Clean room, clean room-1
Clean room, clean room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.


طراحی، ساخت و نصب تاسیسات صنعتی شامل: انواع کمپرسورها، چیلر ها، فن ها و سیستم های هوارسان. لوله کشی تاسیسات و تجهیزات مرتبط مخصوصا خط تولید بخار تمیز و آب تزریقی مورد است.فاده در صنایع دارویی با است.فاده از تکنولوژی جوش ARC و اربیتال ( Orbital Welding). کلیه سیستم های تاسیسات، HVAC، Package Unit و تاسیسات موتورخانه ای. کانال و تاسیسات مرتبط اتاق تمیز اندیشگران جامع صنعت ایرانیان طراحی و ساخت و اجرا انواع کانال های از پیش عایق شده (Preinsulated)، گالوانیزه و است.یل. کانال های از پیش عایق شده کمپانی TD است.رالیا، کمپانی PAL و ALP. تست های مخصوص کانال ها مطابق با است.اندارد SMACNA امریکا تامین فیلترها، دریچه ها و دیفیوزها در انواع و اندازه های مختلف. برای سفارش و دریافت مشاوره از کارشناسان شرکت اندیشگران جامع نعت ایرانیان با شماره 

اتاق تمیز بسیار حساس است. و به همین دلیل باید حتما میزان رفت و آمد و نوع رفت و آمد افراد مورد بررسی قرار گیرد. شست و شوی اتاق تمیز نیز یکی از مواردی است. که نقش مهمی در آن ایجاد می کند. درواقع یکی از مهم ترین موضوعات در مورد اتاق تمیز یا همان کلین روم نحوه ی اسفاده و نگهداری از اتاق تمیز است. که بسیار حساس است.. جنس لباس کارکنان نیز در اتاق تمیز یا کلین روم بسیار مهم است. و باید بگونه ای باشد که آلودگی ها را در خود جذب نکند. جنس لباس کارکنان در اتاق تمیز از ۵% پلی است.ر و ۵% کتان ساخته شده است.. ماسک و کلاه نیز باید یک بار مصرف باشند.

در چنین اتاق هایی از ایستا برای تعیین کلاس اتاق است.فاده شود اختلاف نظرهایی در حالت بهره برداری و کاری ماشین آلات و تجهیزات و یا هنوز به کار نگرفته شده باشند. بین فارماکوپه آمریکا و مجموعه قوانین جی ام پی اروپا اختلاف نظر هایی است.. اتاق تمیز یا کلین روم باید به گونه ایی ساخته شود که دارای کمترین حد آلایندگی و غبار باشد. مکان هایی مانند داروسازی و صنایع نیمه هادی بایستی دارای اتاق تمیز باشند. طراحی و ساخت با بهترین کیفیت معمولا در هر صنعتی که ذرات ریز و آلوده بر روی پایین آمدن کیفیت ساخت محصولات تاثیر بگذارد، وجود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند