اندازه گیری برق و الکترونیک در بهارستان ( مشاوره و اجرا )

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

اولین اقدام برای محوطه‌سازی میدان بهارستان در سال‌های بعد از مشروطه با ریاست منطق‌الملک، رییس بلدیه تهران، انجام شد. به دستور وی اطراف میدان درختکاری و فضای سبز ایجاد شد. در سال ۵ میدان بهارستان توسط سازمان زیباسازی تغییر شکل داد و تمامی ساختمان‌های پیرامون آن پیرایش و از زواید شهری پالایش شد. توپی به‌صورت نمادین در ضلع جنوب غربی میدان نصب شد و کتیبه‌ای با کلمه در شمال غرب میدان نصب شد که به تاریخچه آن اشاره دارد.


دستگاه اندازه گیری الکتریکی انواع مختلفی دارند که هر یک برای اندازه گیری پارامتر متفاوتی مورد است.فاده قرار می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع دستگاه اندازه گیری الکتریکی و کاربرد هر یک بپردازیم. در صورتی که قصد دارید یک بار برای همیشه با انواع دستگاه اندازه گیری آشنا شوید و کاربرد هر یک را به درستی بشناسید، بهتر است. با ما همراه باشید.

آمپرمتر دستگاهی است. که برای اندازه گیری میزان جریان مؤثر در مدار است.فاده می‌شود. به منظور اندازه گیری جریان عبوری از بار باید آمپرمتر را به صورت سری با مصرف‌کننده تنظیم کنید. آمپرمترها به دو نوع AC و DC تقسیم می‌شوند. یک نکته مهم در مورد است.فاده از آمپرمتر این است. که در زمان است.فاده از آن باید شدت جریان مدار بیشتر از جریان نامی نباشد. به عنوان مثال توجه کنید آمپرمتر تا آمپر تنها جریان‌هایی را که در این محدوده هستند، اندازه گیری می‌کند و برای اندازه گیری آمپرهای کمتر و بیشتر از بازه تعریف شده باید از آمپرمترهای دیگر است.فاده کرد.

با توجه به تأثیر عملکرد تجهیزات الکتریکی در سیستم برقی ساختمان، اندازه گیری پارامترهای مربوط به آن‌ها و بررسی عملکرد صحیح چنین تجهیزات الکتریکی اهمیت می‌یابد. به منظور اندازه گیری پارامترهای مختلفی چون ولتاژ، توان، انرژی، فرکانس، جریان و &#; دستگاه‌های اندازه گیری الکتریکی مختلفی است.فاده می‌شوند که کاربرد و نحوه است.فاده هر یک متفاوت است.. در این مطلب سعی شد مهم‌ترین این دستگاه‌ها به همراه کاربردشان معرفی شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان