اندازه گیری برق و الکترونیک در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Electricity and electronics measurement-1
Electricity and electronics measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.


با توجه به تأثیر عملکرد تجهیزات الکتریکی در سیستم برقی ساختمان، اندازه گیری پارامترهای مربوط به آن‌ها و بررسی عملکرد صحیح چنین تجهیزات الکتریکی اهمیت می‌یابد. به منظور اندازه گیری پارامترهای مختلفی چون ولتاژ، توان، انرژی، فرکانس، جریان و &#; دستگاه‌های اندازه گیری الکتریکی مختلفی است.فاده می‌شوند که کاربرد و نحوه است.فاده هر یک متفاوت است.. در این مطلب سعی شد مهم‌ترین این دستگاه‌ها به همراه کاربردشان معرفی شوند.

تایمر از جمله وسیله‌های فرمان‌دهنده در مدارهای کنترل اتوماتیک است.. وظیفه تایمر، کنترل مدار در مدت زمان مشخص است.. در صنعت گاهی نیاز است.، یک مدار برای مدت زمان معینی کار کند یا پس از مدت زمان مشخصی شروع به کار کند و خاموش شود، در چنین مواردی از تایمر است.فاده می‌شود.

فرکانس‌متر نیز دستگاه اندازه گیری الکتریکی است. که به منظور اندازه گیری فرکانس است.فاده می‌شود. عمده فرکانس‌مترها به صورت عقربه‌هایی هستند و قادرند فرکانس را در محدوده گسترده‌ای اندازه گیری کنند. فرکانس‌مترها به سه نوع زبانی یا ارتعاشی، دیجیتالی و عقربه‌ای تقسیم می‌شوند که فرکانس‌مترهای ارتعاشی در اندازه گیری فرکانس‌های کم و متوسط بیشتر کاربرد دارند، زیرا مقاومت و دقت بالایی دارند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری