اندازه گیری فیزیکی در جنوب تهران ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

از مناطق سنتی تهران که بازارچه شاپور و آب میوه فروشی های آن بسیار مشهور می شود. این منطقه که در زمان پهلوی به دلیل پسر شاه نامگذاری شده است. پس از انقلاب اسلامی به وحدت اسلامی تغییر نام داد. در این خیابان شما اداره مرکزی آگاهی و مرکز پوست رازی را مشاهده می کنید. دسترسی به این خیابان بسیار ساده می باشد و شما می توانید از طریق اتوبوس و تاکسی ها به این منطقه دسترسی داشته باشید.


این دستگاه برای اندازه‌گیری ضخامت انواع رنگ و پوشش اپوکسی، رنگ، گالوانیزه و &#; است.فاده می‌شود و دارای دو مدل پراب خارجی و پرای داخلی(پراب جدا و پراب سرخود) است.، که هر کدام باتوجه به نوع کار طراحی و ساخته شده‌اند. از این ضخامت سنج برای انواع رنگ‌های خشک و تر است.فاده می‌کنند، که قابلیت اندازه‌گیری تا چندین میکرون را داراست.

ضخامت سنج عمدتا در صنعت خودرو سازی و ساختمان سازی کاربرد دارد. این دستگاه ضخامت اجسام و نوع پوشش‌دهی آن‌ها را برای جلوگیری از خوردگی، زنگ زدگی و هر نوع آسیبی که با توجه به ضخامت و پوشش قطعه اتفاق می‌افتد، بررسی ، ثبت و تعیین می‌کند.

برای درک تفاوت میان ابزار اندازه گیری و انتخاب بهترین ابزار برای سنجش، نیاز است. تا شاخص های تاثیر گذار برای یک اندازه گیری را بدانیم. این پارامترها و تعاریف مربوط به آن می تواند در انتخاب بهترین و دقیق ترین ابزار برای سنجش به شما کمک کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران