اندازه گیری فیزیکی در شمال تهران ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

بسیاری این محله را به عنوان محله اولین ها می شناسند. منطقه ای که در آن ساختمان های مدرن آهسته آهسته به عنوان بخش اصلی به حساب می آیند و جای خانه ویلای سنتی و قدیمی را می گیرند. وجود برج رولکس ، رما زیدنت و مجتمع چناران این محله را به منطقه ساختمان های منحصر به فرد تبدیل کرده است..


دقت اندازه گیری با صحت تفاوت کوچکی دارد. صحت اندازه گیری به اختلاف مقدار اندازه گیری شده با مقدار دقیق و درست گفته می شود درحالی که دقت به قابلیت ارائه مجدد مقادیر اندازه گیری شده توسط یک دستگاه با مقدار صحت مشخص گفته می شود. دقت اندازه گیری و صحت در بیان کلی به یک موضوع اشاره دارد و آن بیانگر اختلاف مقدار نمایش داده شده توسط ابزار اندازه گیری با یک مقدار صحیح و دقیق است. که با تکرار اندازه گیری این اختلاف ثابت بوده و از حد تعریف شده تجاوز نکند.دقت اندازه گیری بیانگر میزان قطعیت نتیجه است.. مفهوم دقت با مقدار خطا بیان میشود و به هر میزان خطا افزایش یابد دقت کاهش می یابد. شیوه های گوناگونی برای بیان دقت اندازه گیری مرسوم است. . مرسوم ترین شیوه بیان دقت، برحسب درصد در کل مقیاس قابل اندازه گیری توسط دستگاه است..

دماسنج از آن دسته ابزار دقیق‌هایی است. که، از کودکی با نوع پزشکی آن برای اندازه‌گیری میزان دمای بدن آشنا شدیم. این دستگاه ابزاری است. برای اندازه‌گیری میزان دما در واحد های مختلف. از این ابزار نیز در صنایع مختلفی است.فاده می‌شود، همچنین گاهی به عنوان ابزاری مکمل، کنار دیگر ابزار به کار برده می‌شود.

نکته۸: باید بین دقت وسیله اندازه‌گیری شده و وسیله اندازه‌گیری هماهنگی باشد یعنی عدد اندازه‌گیری دقت وسیله را بیان می‌کند پس نباید عددی را کم یا زیاد نماییم مثلاً اگر دقت مسیله اندازه گیری در حد کیلوگرم است. نباید جرم جسم را بر حسب گرم بیان کنیم واگر زمان سنجی مثل کرونومتر که تا صدم ثانیه مدرج است. است.فاده کنیم دقت ما تا صدم ثانیه است. و نباید زمان را تا دهم ثانیه و یا تا هزارم ثانیه بیان کنیم



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران