اندازه گیری فیزیکی در شهرک صنعتی پیشوا ( مشاوره و اجرا )

Physical measurement-1
Physical measurement-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


نکته۸: باید بین دقت وسیله اندازه‌گیری شده و وسیله اندازه‌گیری هماهنگی باشد یعنی عدد اندازه‌گیری دقت وسیله را بیان می‌کند پس نباید عددی را کم یا زیاد نماییم مثلاً اگر دقت مسیله اندازه گیری در حد کیلوگرم است. نباید جرم جسم را بر حسب گرم بیان کنیم واگر زمان سنجی مثل کرونومتر که تا صدم ثانیه مدرج است. است.فاده کنیم دقت ما تا صدم ثانیه است. و نباید زمان را تا دهم ثانیه و یا تا هزارم ثانیه بیان کنیم

انبساط یک ماده به وسیله دما، باعث ایجاد تغییر در طول، حجم و فشار می شود. نمونه این روش، است.فاده از ترمومترهای جیوه ای و الکلی است.. تغییر در مقاومت الکتریکی از طریق دما. این روش در اندازه گیرهای مقاومتی و  ترمیستورها است.فاده می شود. تغییر در ظرفیت اتصال دو فلز غیر هم جنس از طریق دما. از این روش در ترموکوپل ها بهره گرفته می شود. تغییر در انرژی تابشی از طریق دما. این روش در اندازه گیرهای تشعشعی و نوری کاربرد دارد. اندازه گیری دما عموما با است.فاده از ترموکوپل ها، اندازه گیرهای مقاومتی دما، اندازه گیرهای نیمه هادی ، اندازه گیرهای تشعشعی دما (پیزومتر) انجام می شود.

هر اندازه گیری همواره با خطا همراه است. و برای هر وسیله اندازه گیری کم ترین مقداری وجود دارد که کوچکتر از آن را نمی‌تواند اندازه گیرد. کمترین مقداری را که یک وسیله می تواند اندازه بگیرد ، دقت اندازه گیری با آن وسیله می‌نامند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا