تجهیزات لیزری در رباط کریم ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.


کیفیت لبه برش، دقت و تکرارپذیری از ویژگی‌های دستگاه‌های برش لیزر ساخت فرانوران محسوب می‌شوند و تجربه تولیدکنندگانی که سال‌هاست از دستگاهای ساخت فرانوران است.فاده می‌کنند نشان داده است. که با دوامی ویژگی دیگری از تولیدات فرانوران است.. این مهم موجب شده است. تا کارخانجات صنعتی کشورمان دستگاه‌های برش لیزر تولید فرانوران را جهت است.فاده دایمی و شیفت در خطوط تولید خود بکارگیرند.

دستگاه های لیزر حکاکی مارکینگ را میتوان یکی از اصلی ترین دسته های لیزر صنعتی دانست. با است.فاده از لیزر های حکاکی امکان حکاکی متن، تصویر، اعداد و &#;  روی متریال گوناگون از جمله انواع فلزات، چوب، چرم، آینه و &#; وجود خواهد داشت. از برترین مزایای حکاکی لیزری نسبت به سایر روش ها میتوان به عدم است.فاده از جوهر اشاره کرد. در این روش به علت انجام حکاکی روی بدنه سطوح و در عمق های دلخواه امکان کمرنگ شدن و یا پاک شدن متن و یا تصویر حک شده به صفر خواهد رسید.

به وسیله لیزرهای صنعتی به کار برده شده در دستگاه های برش غیرفلزات انواع متریال های غیرفلز مثل چرم، چوب، شیشه، پلاستیک، پارچه، نمد و بسیاری از متریال های دیگر را با ظرافت و بدون نقص برش و حکاکی می کنند. برش متریال غیر فلز را با تکنیک لایه برداری و سوزاندن سطح مواد انجام می دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در رباط کریم