تجهیزات لیزری در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Laser equipment-1
Laser equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


به وسیله دستگاه لیزر برش فلزات اکثریت فلزات صنایع مختلف از جمله فولاد، آهن و آلومینیوم را که جزء پرکاربردترین فلزات در صنایع هستند برش می دهند. در این صنایع بعد از تبدیل فلزات به صورت ورقه های کوچک، به کمک لیزرهای صنعتی با تولید گرما و حرارت و رساندن فلزات به نقطه ذوب متریال را به اشکال مختلف و زیبا برش می دهند.

لیزر فایبر از لیزرهای جامد است. که پیشرفت های بسیار زیادی در این صنعت داشته است.‌. در این تکنولوژی اشعه لیزر توسط دانه لیزر تولید و بعد از آن در الیاف شیشه ای تقویت می شود. در نهایت برش مواد فلزی بازتابنده را به وسیله طول موج / میکرو لیزر و ایجاد نقطه اثر بسیار کوچک انجام می دهد.

با توجه به این مضوع که دستگاه لیزر صنعتی، دستگاه بسیار پیچیده ‌ای بوده و دارای انواع متفاوتی از نظر توان و سرعت می ‌باشد، رعایت برخی نکات سبب انتخاب درست این دستگاه شده و می ‌توانید با توجه به آن‌ ها، دستگاه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری