تست و کنترل کیفیت در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Testing and quality control-1
Testing and quality control-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.


پژوهشکده امیر کبیر ایرانیان متشکل از جمعی از متخصصین صنعت و دانشگاه می باشد که از سال بطور رسمی از پارک علم و فناوری یزد فعالیت خود را در زمینه آموزش و خدمات تحقیقاتی به مراکز صنعتی و سازمانها آغاز نمود بطوریکه در این سالها در زمینه آموزش تحقیقات به اعضا هیات علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در بسیاری از دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی کشور

شرکت پارت صنعت اقدام به تجهیز واحد آزمایشگاهی خود با پیشرفته ترین و بروزترین ابزارآلات اندازه گیری و دستگاههای نظیر دستگاههای سختی سنج، ترک یاب، تست کشش و فشار و تست دوام نموده و همواره به دنبال ارتقای سیستم کیفیت خود برای عرضه ی هرچه بهتر محصول خود به مشتری می باشد.از وظایف واحد کنترل کیفیت این سازمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ADO حاصل یک تفکر تحول آفرین و مهندسی محور که در زمینه ساخت تجهیزات کنترل کیفیت، دستگاهای آزمون پلیمری، تجهیزات آزمایشگاهی، آزمون‌های تعیین خواص مکانیکی، دستگاه‌های تست و اندازه گیری در صنابع وسیعی از جمله صنعت خودرو، داروسازی، قطعات پلیمری، رنگ و پوشش، بسته‌بندی و سلولزی، مراکز علمی، پژوهشی و بازرسی کیفیت فعالیت دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس