خدمات کالیبراسیون در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Calibration services-1
Calibration services-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


به فرآیند است.اندارد سازی یا تنظیم تجهیزات اندازه گیری برای کمک به ارائه نتایج دقیق تر، کالیبراسیون می گویند. در زمان انجام این کار، یک متخصص یکی از تجهیزات را آزمایش و نتایج آن را با یک دستگاه مرجع مقایسه می کند. اگر اندازه گیری با دقت قابل قبول که توسط است.اندارد تعیین شده مطابقت نداشته باشد، متخصص اقدام به انجام تنظیماتی می کند تا زمانی که نتایج اندازه گیری به اندازه است.اندارد برسد.

کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق یکی از مواردی بوده که در ابزار دقیق و اتوماسیون صنعتی باید به آن توجه کرد . معمولا تجهیزات پس از یک مدت کار کردن در اندازه گیری دچار خطا میشوند که برای عملکرد صحیح پروسه و سیستم باید دقت لازم برای اندازه گیری داشته باشند .

کیفیت کالیبراسیون در دستگاهی مانند ویسکومتر واقعا حیاتی است.. بررسی گرانروی روغن در تجهیزات مکانیکی باید به طور دقیق اندازه گیری شود تا دچار ایراد در عملکرد دستگاه نشود. انواع هیدرومتر، pH متر، هدایت سنج، رفرکتومتر، ویسکومتر، کدورت سنج، اسپکتروفتومتر از جمله این تجهیزات هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس