نشت یاب و آنالایزر گاز در ملارد ( فروش, مشاوره و اجرا )

Leak detector and gas analyzer-1
Leak detector and gas analyzer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام میباشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد

مسجد چهار باغ در شرق روستای چهار باغ از توابع دهستان اختر آباد بخش صفادشت واقع شده است. این مسجد از نظر معماری بنایی است. با طرح و نقشه ساده و ساختاری از خشت و گل و نمای خارجی آن از جبهه جنوبی سه فضای خشتی متصل به هم را با سطوح خارجی کاهگل شده نشان می دهد فضای غربی چایخانه ی مسجد و فضای شرقی یک انباری است. مسجد قدیم چهار باغ قدمتی برابر با اواخر دوران قاجار و عصر پهلوی دارد.


دستگاه نشت یاب گاز تستو از سری دستگاه های آشکار ساز گاز تستو می باشد که بسیار دقیق و با کیفیت است. همچنین در بین کارشناسان فنی بسیار پرطرفدار می باشد. قیمت نشت یاب گاز تستو متناسب با کیفیت خوب آن می باشد و با خرید آن دیگر نیاز به دستگاه های مشابه ندارید و با اطمینان کار خود را انجام می دهید.

این پرده های نازک با گازها واکنش نشان می دهد و هنگامی که سطوح سمی وجود دارد ، دستگاه را تحریک می کند. سنسورهای اکسید فلز به خوبی در محدوده رطوبت کم عمل می کنند و قادر به تشخیص طیف وسیعی از گازها از جمله مواد قابل احتراق هستند.

از مشکلات عمده کولر گازی و یخچال نشت گاز یا همان مبرد است. که باعث ایجاد اختلال در سیستم خنک سازی می شود. وقتی کمپرسور کار نکند یکی از دلایل اساسی می تواند نشتی گاز باشد و نقاط نشت در عملکرد کلی دستگاه تاثیر گذار خواهند بود. نشت یاب گاز مبرد (فریون) نام دیگر آن است. که وجود این نوع گاز ها را در محیط شناسایی می کند. درمکان هایی که یخچال های صنعتی، خانگی، کولرهای گازی و سیستم تهویه مطبوع (HVAC) است.فاده می کنند این دستگاه کاربرد دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ملارد